جراحی دندان عقل نهفته درد دارد

در برخی از افراد ممکن است دندان های عقل به صورت کامل مراحل رشد خود را طی نکند و در زیر لثه بماند اذا به دلیل عدم دسترسی به سطح دندان نظافت آن دشوار خواهد بود. همانطور که می دانید دهان، دندان ها و لثه محل جمع شدن انواع باکتری و میکروب های مختلف می باشد و پیامد آن التهاب لثه خواهد بود.

کشیدن دندان عقل نهفته 

با توجه به مطالب عنوان شده ضرورت کشیدن دندان عقل نهفته کاملا واضح است. بطور کلی کشیدن دندان عقل با توجه به موقعیت این دندان در دهان کار دشواری است و در صورت نهفته بودن دندان عقل این سختی دوچندان خواهد شد. معمولا جراحی دندان عقل نهفته، تحت بیهوشی کامل انجام می شود. کشیدن دندان عقل توسط پزشک مستلزم دقت و مهارت کافی در این کار می باشد زیرا احتمال آسیب دیدن عصب بسیار بالاست و ممکن است باعث بی حسی اعضای صورت شود.

کشیدن دندان عقل نهفته 

درد جراحی دندان عقل نهفته

پاسخ به این سوال کمی سخت است. چراکه نحوه کشیدن دندان عقل نهفته در افراد مختلف فرق دارد. اما، با توجه به تجارب بیماران و بررسی های به عمل آمده، درد جراحی دندان عقل نهفته تا حدودی قابل تحمل تر از دردی است که به سبب فشار آوردن دندان عقل نهفته به سایر دندان های کناری وارد می‌شود. به عبارت بهتر پس از جراحی، درد دندان عقل نهفته فروکش کرده و تنها یک درد جزئی باقی می‌ماند. با مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک می‌توان درد ناشی از جراحی دندان عقل نهفته بر روی عصب را از بین برد. توجه داشته باشید که انتخاب دکتر خوب در این امر بسیار حائز اهمیت است. در غیر این صورت ممکن است تجربه کم دندانپزشک موجب آسیب به عصب شود و شما را تا همیشه به خاطر انجام این کار پشیمان کند.

برای گرفتن قیمت جراحی دندان عقل و همچنین مشاوره از جراح دندان عقل خوب در تهران با کلینیک مانادنت در تماس باشید.

شاید این مطالب برای شما مفید باشند :

فواید دندان عقل

قیمت کشیدن دندان عقل

تعداد ریشه های دندان عقل

جراحی دندان عقل نهفته درد دارد؟

دوره نقاهت جراحی دندان عقل

 جراحی دندان عقل نهفته با لیزر

باز نشدن دهان بعد از جراحی دندان عقل

نوشتن دیدگاه
دریافت تخفیف 15% درصدی مانادنت ویژه مراجعه کنندگان از طریق سایت
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 آماده پاسخگویی به شما هستیم